Блог

Чому варто працювати з обмеженнями в бізнесі

 Сьогодні немає жодного бізнесмена, який би не бажав для своєї компанії процвітання і постійного збільшення прибули. Але в реальності результат буває зовсім іншим: застій, занепад енергії, нерозуміння проблем, які заважають розвитку.

Що таке обмеження

Обмеження — це відсутність сенсу, який зараз є основоположним. Якщо у людини відсутній сенс, то він нікуди не рухається і нічого не може зробити. Керівник перестає бути лідером. Його авторитет перед персоналом падає. Такі обмеження заважають управлінцеві, ключовим співробітникам проводити корпоративний розвиток.  

Проблему потрібно шукати в головах людей. Часто лідери намагаються вирішити ці психологічні труднощі поодинці. Підприємець відвідує семінари, тренінги.  Відправляє на навчання своїх ключових топ. Але така стратегія не дає позитивних результатів. Виникає нерозуміння, що відбувається в компанії, куди далі рухатися.

Як працювати з обмеженнями

Якщо ви хочете змінити результат за короткий час, то треба працювати з командою, тобто з кожним членом компанії, включаючи лідера. Розбір стримуючих чинників проводиться не у фірмі, а в головах керівника і ключових топ. Це найефективніший спосіб здобуття результату.  

Керівник знаходиться зі своїми топ в одному середовищі, в однакових умовах. Він рухається з командою в одному темпі. Розмова ведеться на одній мові. Тим самим розвиток команди допомагає швидко приймати правильні рішення, не відкладати проблему на останній момент, а тут же вирішувати її.

Що отримує клієнт у кінці

Результати такі:

1. Розкривається проблема, по якій не можуть досягти результату. 

2. Лідер бачить, в якому стані знаходиться команда, що заважає кожному прийняти рішення і співробітничати безконфліктно. 

3. Стають ясні обмеження і умови, які гальмують ефективність управлінця. 

4. Отримані поради допомагають отримувати бажаний результат. 

В результаті роботи з обмеженнями відбувається розвиток лідера.

Наталією Кравченко даються інструменти управління власним станом і персоналом. Він починає розуміти, що результативність компанії — це не її ріст, а розвиток людей. У лідера пропадає страх, що щось не вийде змінити. У результаті збільшуються продажі. 90-95% пріоритетних завдань починають виконуватися.