Блог

Корпоративний тренінг – інструмент ефективності для бізнесу

Чому в однієї компанії швидкість змін, розвиток працівників, зростання ефективності швидше ніж в іншій? Ні, справа не в знаннях «чарівної пігулки» чи везінні. Усе приховується значно глибше. І один зі способів пізнати ці глибини – корпоративні тренінги з ТОП командою.

Що таке корпоративний тренінг?

Існує стереотип, що подібні заходи – нудна, марна лекція, що у кращому випадку буде мати тимчасовий ефект покращення, «заряд». Ми часто зустрічали такий стереотип, навіяний не тільки фільмами, але й невдалим досвідом проведення тренінгів у компанії. І найчастіше така проблема приховується у самому тренері чи програмі, створеної за шаблонами з використанням банальних психологічних прийомів та начитуванні інформації з книг.
Так, корпоративний тренінг – це розвиток для працівників компанії, що підвищує їх навички для успішного виконання бізнес-задач. Але у нашому випадку цей процес охоплює багато аспектів та має індивідуальний характер та роботу з кожним.
У першу чергу – цілі та задачі самої компанії, чого бажаємо отримати у результаті. Це дає нам розуміння у якому напрямку необхідно працювати та де причина втрати ефективності. Далі – опрацювання причин страхів, пониження мотивації, не доведення цілей до результатів, зниження працездатності як у топ-менеджерів, так і рядових працівників. Важливий нюанс – душевний стан, особисті страхи, блоки та психологічні проблеми персоналу. Як показує практика, сімейні складнощі здатні сильно впливати на продуктивність. Від стану залежить ефективність рішень, що приймаються, та дій, що виконуються.
У підсумку ми отримуємо стратегію – куди йдемо і що нам у цьому заважає. Успішне впровадження цієї стратегії у навчальну програму – отримуємо працівників у ресурсі, опрацьовані тактичні питання для стратегічних змін та покращення показників бізнесу.

Навіщо потрібні подібні заходи компанії?

Мотивація працівників шляхом підвищення платні чи звільненням малоефективна – вони повинні самі хотіти результативно виконувати обов’язки. Постійне топтання на одному місці, наявність професійних чи психологічних обмежень, особисті проблеми пригнічують в нас прагнення до найкращого. Ми просто починаємо дрейфувати за течією…
Змінювати це чи залишатись на місці розвитку? Як показує практика, найчастіше обирають перший варіант. Наша задача – змінити ситуацію у компанії на краще, виростити команду та підвищити їх усвідомленість. Комплексний та індивідуальний підхід – і вже після дводенного тренінгу працівники компанії починають бачити результати змін за рахунок альтернативних способів і поглядів на те, що відбувається. А це означає, що робота над собою буде продовжуватись. У результаті власники бізнесу бачать зростання ефективності праці та бізнесу у цілому.

Корпоративний тренінг: за чи проти?

У чому секрет успіху компанії? Для кожного підприємства він свій. Але що робити, якщо бізнес зупинився на одному етапі. Чи ще гірше – ефективність падає, та власник починає нести збитки. Звільнення, впровадження нових маркетингових стратегій? Або покращення роботи за рахунок проведення корпоративного тренінгу? А що обираєте ви?