- Ми не вчимо як ставити цілі, ми робимо так що б ці цілі були досягнуті
- Ви один 1+4 ключових співробітника, що збільшує силу і
швидкість змін усередині компанії в рази - В процесі будуть не просто розкриті точки болю і питання, які ви навіть не помічали, вони будуть Вирішенi
Для кого бiзнес тренiнг-практикум?
- Для тих власників, які відчувають провали в реалізації
- Для керівників, які втомилися самостійно проштовхувати зміни в компанії підрозділі
- Директору, власнику готовому з четвіркою своїх ТОП менеджерів, стати єдиним цілим і зробити безкомпромісний прорив по підвищенню показників компанії
- ТОП менеджерам, які бажають якісно нових показників ефективності своєї команди, змін управлінських навичок і пріоритетів
- Командам проектів і командам підприємств, які бажають говорити однією мовою і системно підняти рівень взаємодії
Задачi на
бiзнес тренiнг - практикум:
-
1
За 90 днів перестрибнути планку показників, які не підвищувалися останнім часом.
-
2
Домовитися в команді і єдиним організмом йти до безкомпромісного прориву компанії.
-
3
Прискорити впровадження змін і почати отримувати прибуток з вкладених коштів, часу і енергії.
-
4
Виробити навички у ТОП менеджменту ефективно проводити дії в період невизначеності і управляти результатом команди.
-
5
Напрацювати прикладні механізми управління змінами, і роботи з опором всередині організації.
-
6
Впровадити, змінити безповоротно те, що давно хочете, що в слідстві призведе до якісного стрибка ефективності, бізнес-системи, компанії, команди, прибутку!
ЧОМУ НАС РЕКОМЕНДУЮТЬІ ЩО КАЖУТЬ КЛІЄНТИ
Ми вносимо ясність через роботу з внутрішніми блоками
підприємців та ТОП-команди, що впливає на зростання бізнесу
Як з'явився цей бізнес - тренінг?
Власники говорили: – Мені важко одному продавлювати зміни, на собі тягнути команду до мети, а відправляти по одному керівників на конференції, тренінги не дає відповіді на питання: «А що робити з понеділка, щоб досягти якісно інших результатів?»
Ще говорили: – «Хочу, щоб команда була за одне зі мною, щоб розділяла мети, розуміла важливість і була наполеглива по досягненню до мети».
✅ Це можливо зробити, вийшовши в єдине інформаційне поле при спільнiй, довірчій взаємодії боса і його ТОП менеджерів.
📈 Ефект, коли бос, вийшовши з бізнес-заходу говорить: «Я знаю, що робити для змін», в нашому бізнес-практикумі «Разом до мети» цей ефект збільшується в 4-ри рази!
В яких напрямках ви хочете отримати зміни?
- Під це і будуть заточені дії, робота і алгоритм.
Ви не знаєте, з чого почати і кого взяти?
- Ми допоможемо проаналізувати і визначити людей, напрямки, які максимально приведуть до змін і збільшення прибутку.
⁉ЧОМУ У ВАС КУЛЬГАЄ
СЬОГОДНІ 100% РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЇ, ЦІЛЕЙ
- Прописані цілі, стратегія, а при переході від слів до дії проходить мінімум 3-4 місяці.
- ТОП менеджмент включається в роботу повільно, втрата часу.
- Саботаж на шляху виконання, втрата енергії на «проштовхування».
- Є відбудована система, яка не призводить до бажаних результатів.
- Бос вирішує всі проблеми, гасить пожежі, вирішує неузгодженості, які створили інші, все зав’язано на ньому.
- Низький ступінь відповідальності співробітників за кінцевий результат.
ФОРМАТ бізнес-тренінгу:
- Всі вправи учасники проходять на прикладах тільки своєї організації.
- Методика навчання побудована на безкомпромісному підході до отримання результату, РОБИТИ зміни.
- Робота зі станом, саботажем, опором на шляху реалізації.
- Мінімізуємо ризики невиконання. Виробимо стереотип у співробітників “НЕ МОЖНА НЕ ЗРОБИТИ”
- діємо в фокусі, наполегливо на одну мету.
-
3 3 мiсяцi
-
3 3 off-line зустрічі по 2 днi
-
9 9 on-line зустрічі (щотижня)
-
5 5 команд по 5 осiб
-
100% 100% реалiзацiя
В РЕЗУЛЬТАТІ БІЗНЕС - ТРЕНІНГУ
ви отримаєте:
- Досягнуто заявлені результати менеджментом компанії.
- Налаштовані основні функції і системи менеджменту в компанії.
- Посилиться відповідальність за результат, розуміння важливості роботи в команді.
- Уже з першого тижня почнуться зміни в головах і процесах.
- Впроваджені управлінські пріоритети.
- ТОП менеджерам компанії ефективно виробляють дії в період невизначеності і управляють результатом команди.
- Взято зона відповідальності менеджментом організації за результат.
- Напрацьовано прикладні механізми управління змінами і робота з опором всередині організації.
- Відпрацьовано функціональні управлінські реакції-звички при впровадженні змін та управлінні невизначеністю.
- У менеджменту є внутрішня мотивація займатися подальшим будівництвом системи і її ефективного управління.
ЯК ВСЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ:
- Компанія бере участь командою з 5-7 чоловік.
- Щотижня проходять онлайн зустрічі по 1 годині в один виділений день.
- На заняттях учасники отримують набір завдань, які обов’язково важливо впровадити у своїй організації і підготувати до наступної зустрічі.
- Завдання перевіряються і по ним дається зворотний зв’язок кураторами груп і компаній.
- Без зроблених і впроваджених завдань на наступні уроки учасники не допускаються.
- В рамках проекту буде проведено 3 офлайн зустрічі.
- Щомісяця проводиться очне дводенне навчання всіх учасників команд; це вступне заняття місяця.
- На очному занятті, команди отримують частину теоретичних знань, розбирають логіку досягнення поставлених цілей, виконують завдання по впровадженню інструментів відразу у свій бізнес.
- На кожному очному навчанні підводяться підсумки періоду і проводиться глибокий розбір помилок і успішних впроваджень.
- Опрацювання особистої ефективності учасників.
- Зняття опору змінам і самосаботаж.
- Коригування управління по цілях і показниках.
- Розбір окремих епізодів для збільшення продажів і виручки, ефективності компанії.
ПРОГРАММА ПРОЕКТА:
Визначення напрямків в яких хочемо отримати зміни.
- Формування цілей на проект.
- Дефрагментація цілей до рівня оперативної реалізації дня.
- Визначення пріоритетів на період.
- Розбір вузьких місць і ризиків майбутньої реалізації.
- Розбір індивідуальної мотивації на результат учасників курсу.
- Формування набору інструментів для швидкого входу в проект і ресурс.
- Створення малих груп із закріпленням їх відповідальності та функціоналу.
- Методи управління за показниками.
- Способи збільшення продажів уже в стартовий період.
Результат зустрічі: ясна картинка проекту з цілями, пріоритетом, відповідальністю
і розумінням перших кроків, також індивідуальні смисли учасників стояти
за мету до кінця.
Підсумки місяця, аналіз виконаної роботи, коригування.
- Визначення своїх сильних і слабких сторін, зняття обмежень і впровадження
функціональних звичок - освоєння інструментів дисципліни і методів зняття самосаботажа
- саморозвиток, регулярний аналіз власних дій розбір помилок і
визначення напрямків для зростання - розв’язання проблем при зіткненні з невизначеністю
- ефективні комунікації, управління конфліктами
- формування цілей і їх чітка постановка своєму персоналу
- основні моделі менеджменту в їх прикладному застосуванні на кожен день
- інструменти з управління людьми при досягненні цілей в оперативному режимі організації.
Фінансова частина – фінанси для не фінансист.
- Ефективність бізнесу в оптимізації витрат
- Фінансове планування та облік
- Розрахунок собівартості продукту / послуги
- Аналіз фінансового стану компанії
- Фінансовий цикл в компанії
- Фінансове планування в компанії
- Закупівля товару: чи завжди вигідні знижки?
- Продаж товару: яку відстрочку ми можемо давати клієнту?
- Продаж великим оптом: чи завжди ми заробляємо «на звороті»?
- Який рівень маржі (націнки) є мінімально прийнятним для нас?
Результати зустрічі: показники зростання.
- зменшення витратного механізму
- ефектне управління персоналом
- точність рішень
- зростання відповідальності
Механізми управління змінами при їх створенні усередині організації і
впровадженні, оперативне реагування на зміни.
- Обмеження персоналу на шляху змін.
- Управління опором персоналу в період впровадження змін.
- Інструменти впровадження змін.
- Налаштування дисципліни в період змін.
- Зміна підходів до мотивації персоналу.
- Побудови певного ставлення у співробітників до результату.
- Опис і узгодження основних документів компанії: цілі і стратегічний документ.
- Зона відповідальності менеджменту організації за результат.
- Керуючі пріоритети на шляху змін.
- Функціональні управлінські реакції-звички при впровадженні змін і управлінні невизначеністю.
Результат зустрічі: створені довгострокові цілі компанії.
- Прописані основні блоки стратегії на найближчий період.
- Засвоєні інструменти і стереотипи, що ведуть до результату.
- Відкориговано способи, методи, підходи, пріоритети на майбутній період дій.
ЯК ЦЕ БУЛО
фотозвіти: