Жорсткі переговори – вектор партнерства

Жорсткі переговори – вектор партнерства

Перемогти не можна програти (кому поставте самі)
Сьогодні, як ніколи, збільшилася кількість переговорів. Важливо вміння домовлятися з клієнтами, партнерами, співробітниками, в сім’ї.

У світі зменшилися періоди стабільності – все частіше доводиться передомовлятися, змінюватися, адаптуватися і тримати позицію довгострокових взаємин в переговорах.

Яка основна задача в довгостроковій перспективі будь-яких переговорів? – Увійти в контекст СПІВПРАЦІ.

Що заважає часто тримати цю позицію?

Я перерахую 7 визначальних пунктів:

  1. Звичні стереотипи сприйняття – шаблонні реакції, як перешкоджають розуміння дійсної суті того, що відбувається.
  2. Націленість на виграш «тут і зараз» – як умова, що порушує вектор довгострокової співпраці.
  3. Помилкове розуміння, що ж насправді є співпраця (підміна понять).
  4. Невміння управляти власними емоціями, реакціями та емоціями опонента.
  5. Невміння витягнути суть речей – що ж насправді стоїть за фразою, поведінкою, пропозицією.
  6. Відхід від мети йшов за одним, вийшов з іншим).
  7. Ослаблення особистої позиції в момент зміни сценарію переговорів (коли все пішло не за планом).

Ці 7 пунктів виходять з особистої матриці. Вона накладає обмеження на поведінкові моделі переговірника – збиває особистісний вектор.

За 2 дні на тренінгу

«Жорсткі переговори – вектор партнерства» ти отримаєш
розуміння провідного вектора особистісної матриці (найчастіше, вже, навіть несвідомо, використовуваний спосіб поведінки. Він робить людину передбачуваною, що неприпустимо в конкурентному середовищі)..

Як наслідок – 5 результатів:

  • Усвідомлення своїх обмежень – що збільшить поведінкові альтернативи.
  • Розуміння звичної моделі поведінки – відхід від стереотипності.
  • Збільшення гнучкості мислення – за рахунок швидкості перебудови в незапланованих ситуаціях.
  • Мінімум на третину зменшення кількості незакритих угод.
  • Інструменти посилення особистісного стрижня і роботи з маніпуляцією.

Цілі програми:

  • Проаналізувати існуючі моделі взаємодії з партнерами. Оцінити їх ефективність. Визначити проблеми в комунікації і навчитися усувати їх.
  • Сформувати внутрішню готовність до проведення жорстких переговорів.
  • Розпізнавати спроби маніпулювання і запобігати їм.
  • Навчитися протидіяти прихованому і відкритому тиску.
  • Опанувати тактику жорсткого ведення переговорів.
  • Навчитися спокійно сприймати негативні прояви партнера.
  • Відпрацювати практичні навички конструктивного завершення жорстких переговорів: звести до мінімуму втрати або вийти з перемогою.

«Будь-які переговори жорсткі настільки,
наскільки ти до них не готовий»

Відео с тренінга:

«У бізнесі завжди отримуєш не те, чого ти вартий, а те, про що зможеш домовитися»

V Каро «Менеджер Мафії»

В умовах високої конкуренції, коли пропозиція часто перевищує попит, а нові клієнти «на вагу золота», грамотне ведення переговорів, стає ключовим навиком кожного успішного менеджера або керівника. Цінність такого навику збільшується вдвічі, коли мова йде про жорсткі переговори.

Жорсткі переговори – це переговори ускладнені наявністю конкурентів, небажанням сторін йти на поступки, можливістю застосування різних психологічних або маніпуляційних технік. Ціна помилки при проведенні жорстких переговорів, як правило, велика – адже найчастіше на кону важливий контракт, угода або інші вигоди Компанії.

Саме тому, співробітнику, який бере участь в таких переговорах, недостатньо бути просто дипломатом, успішним комунікатором, який вміє заворожити опонента і в разі необхідності, згладити конфлікт, важливо бути харизматичним і непередбачуваним ЛІДЕРОМ.

3ТЛ жорсткі переговори тренінг, який допоможе виробити оптимальну стратегію, навчить керувати емоціями, грамотно застосовувати спеціальні прийоми або контрприйоми, що дозволяють вибудувати партнерство в складних переговорах.

Переговори тренінг в 3ТЛ вигідно відрізняється від інших тренінгів тим що:

  • Спрямований на виявлення та розвиток особистісного, лідерського потенціалу переговірника – адже вміння переконувати, ухилятися від конфліктів, пом’якшувати або посилювати емоційний враження, бути непередбачуваним – більше відносяться до особистісних, а не до професійних якостей.
  • Сприяє максимальному розкриттю сильних і слабких сторін клієнтів і ефективному використанню цих особливостей в переговорному процесі.
  • Допомагає позбутися затискачів.
  • Нейтралізує передбачуваність і шаблонні моделі поведінки.

Переговори тренінг в 3ТЛ – це нестандартний підхід, нові технології і дієві інструменти, ефективність яких, доведена більш ніж в 150 Компаніях або на 1150 успішно завершених переговорах.

Більш детально на всі питання відповість керівник проектів. Телефон: (067) 567-59-41.

Заявка на участь

Хочу прийняти участь, що для цього потрібно?
Хочу прийняти участь, мені потрібна додаткова інформація!

Запишіться на тренінг